11:14

هر چه باید اتفاق می افتد

11:14

هر چه باید اتفاق می افتد

۱۳۲.

خیلی خنده داره ؟

اینکه خواستم به خودمو خودت کمک کنم خیلی خنده داره؟

این که برای تو از غرورم یکم گذشتم خنده داره؟

اگه نه پس تو بودی که خندیدی؟

خدایا تو شاهد باش

تو بی خیال هستی خیلی بیخیال اما من نه

فکر نکن نمیدونم اما همچین نسبت به من بی تفاوت هم نیستی

خاک تو سرت ننکن این چه وضعیه؟

چه بازی مزخرفی اما عیب نداره حد اقلش من بازندم و تو برنده من راضیم

--

به نظر من  زردالو هرچه سفت تر بهتر

---

کلی فکر کردم دیروز به خودم که به خاطر توی بیخیال کلی غصه خوردم

نظرات 2 + ارسال نظر
آنجلیکا یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:45 ب.ظ http://thebluesky.blogsky.com

همیشه این جوریه
چرا؟؟

چی؟ زرد الو؟

نازی دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:11 ب.ظ http://sarvesepid.persianblog.com/

من پری کوچک غمگینی را
می شناسم که در اقیانوسی مسکن دارد
و دلش را در یک نی لبک چوبین
می نوازد آرام آرام

فوووووووت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد