11:14

هر چه باید اتفاق می افتد

11:14

هر چه باید اتفاق می افتد

۲۳.

پول

مساوی چرک کف دست

اما من نمیفهمم که چرا خیلی از پول دار ها

جای اینکه دستهایشان را بشویند

برای همین چرک کف دست

سر و دست میشکنند

۲۲.

شاید وقتی لباس یک غریبه را با غذایم کثیف کردم

فکر میکردم او را درک میکنم

 اشتباه میکردم انگار

 این را تازه فهمیده ام

۲۱.

شب

سیاهی

خدا میدونه

فقط خدا میدونه دل کی ها امشب خونه

کی ها امشب تا صبح خوابشون نمیبره

فقط خدا میدونه

۲۰.

گاهی شادیم گاهی غمگین

چیزای کوچک شادمان میکند

چیز های کوچک غمگینمان میکند

 گاهی در غمگینیمان از خدا گله مند

و شاید در شادیمان فقط به خود می اندیشیم

 

۱۹.

سه تا از اصل های مهم بیل گیتس :

۱)     ctrl + alt  + delet 

۲)                  alt + f4    

۳)       alt + space + c  

۱۸.

خط های جاده هیچوقت تمام نمیشوند

میروند میروند میروند

به هم میرسند

اما تمام نمیشوند

و فقط مرا گیج میکنند

این را رانندگان تریلی بهتر میدانند

۱۷.

بیلیارد بازی میکرد

سیگار میکشید

دنبال دختر بود

و زمان میگذشت

میز بیلیارد   دود   شماره

مسابقه   سرفه   رژ لب

بعد از چندین سال

خوب بیلیارد بازی میکرد

دندان هایش زرد بود

و خوب میدانست 

 که چطور میشود یک دختر را گول زد

۱۶.

من

۱۵.

زندگی عجیبه

زندگی خیلی عجیبه

زندگی از دو خط بالا هم بیشتر عجیبه

...

۱۴.

چندی پیش در نیجریه

یک هوا پیما با برخورد به یک گله گاو منفجر شد

سپس دولت نیجریه قول داد که اقدامات لازم را به عمل بیاورد

من: مثلا  جلوی فرود گاه روی تابلو عکس گاو کشیدن به همراه یک خط قرمز یعنی ورود گاو ممنوع !

چند روز پیش باز در نیجریه یک هوا پیما در حال فرود منفجر شد

افرادی معتقدند که رعد و برق دیده اند

من : احتمالا اینبار هم با روح گاو های خشمگین تصادف کرده هواپیما

۱۳.

به علت نحس بودن عدد از ارائه پست معذوریم