11:14

هر چه باید اتفاق می افتد

11:14

هر چه باید اتفاق می افتد

۱۴۵.

به چراغ روشن ایدیت خیره میشم

دیگه دوستت ندارم

۱۴۴.

اینجام

تنها

با یه دل عاشق کسی که حتی ممکنه اسممو ندونه !

عیب نداره یه مدت از دور دوسش خواهم داشت و بعد شاید خواهم رفت

شاید با یه خدا حافظی ساده

اما توی این مدت پیشش خواهم موند مثل یه دوست شاید مثل چیزی که ازم میخواد باشم

مواظبش خواهم بود تا جایی که بتونم. و دوستش خواهم داشت با تمام وجود

۱۴۳.

چه ساده عاشق شدم باز ...

باز هم عاشق کسی که دوستم نداره یا حد اقل تابلو نمیکنه

شروع شده !

۱۴۲.

میدونی فرقتون کجاست ؟

دلم برای تو تنگ نشده

اما دلم براش تنگ شده

به همین سادگی

۱۴۱.

هیچی نگفت

همه چیز رو فهمید و هیچی نگفت

با تمام معصومیتش رفت فقط

همینشو دوست دارم

دوسش دارم

--

برانکو نمیگم گمشو بیرون

مودبانه میگم

لطفا دستتان را از فوتبال ما بکشید و بروید گم بشوید

۱۴۰.

انگولا بکش کنار داریم میایم

بیب بییییییییب

پیش بینی میکنم دو بر یک انگولا رو ببریم

و باز پیشبینی میکنم یکی از گل ها رو علی دایی بزنه

۱۳۹.

کاش فقط میدونستی چقدر میخوامت

۱۳۸.

به ایدی روشنت خیره شدم

 

۱۳۷.

افلاین شدی

۱۳۶.

هنوز انلاینی که؟

۱۳۵.

گاهی با خودم فکر میکنم ...

چه زود دیر شد

چه زود عوض شدیم

الان انلاین شدی

چه زود بزرگ شدی

و چه زود عوض شدی

و چه زود برامون بازی کرد

تقدیرم بوده شاید .

هنوز افلاین نشدی ...