11:14

هر چه باید اتفاق می افتد

11:14

هر چه باید اتفاق می افتد

۸۵.

باران بارید

بادی وزید

تو نیامدی

۸۴.

 

٫٫٫کات

فیلم را نگه دار من را هم  بفرست هر جایی دور از اینجا

میخواهم روی چمن زیر سایه یک درخت یک خواب راحت داشته باشم

برایم مهم نیست وقتی بیدار شدم با چه مواجه میشوم

بقیه به هر گوری ؛ به هر جهنمی که میخواهند بروند

 

۸۳.

خانم پوپک گلدره هم در گذشت

او شهریور ۸۴ در جاده شمالی دچار سانحه رانندگی شد و تا به حال در کما به سر میبرد

دنیای شیرین دریا که یادتان هست؟

http://perwall.com/Cinema/Iran/Actress/Poopak_Goldarreh/Poopak_Goldarreh_02.jpg

۸۲.

من و  تو      من!!!تو

من///تو      من~~~تو

من///تو      من؛؛؛تو 

من:::تو      من¤¤¤تو

من|||تو     من***تو

من   تو       من ؟؟؟تو

منتو

۸۱.

 به خیال خود گذشته ام را بردند

و گفتند :فراموش کن.

اما تنها چیزی که رفت آبرویم بود

برایم خط سفید بی انتهایی ماند مثل سکوت

و چشمانی که پر است از سوال های بی جواب

چنان سخن میگویند که گویی...

یا من هرگز نخواهم فهمید

و یا آنها در اشتباهند

۸۰.

از بیشتر مغازه های کادو فروشی بدم می آید

جوانی پشت میز

قیمت های بالا

اخر مخ زنی

ولنتاین برای گرانفروشی نیست

اما شاید ارزش جنس خیلی بیشتر از اینهاست

و انها میدانند...

و بدانید شاید هر چه جنس گرانتری بخرید احتمال جدایی تان هم بیشتر خواهد شد

برای من شاخه گل به همراش یک عروسک  کوچک  کافیست

۷۹.

۴ شنبه سوری

 یکی از بهترین وقت ها برای دختر بازی...

اما اگه با دست خالی رفته باشی باید نحمل این را داشته باشی که دختری زیر پایت ترقه بیندازد

۷۸.

داخل مغازه کادویی ایستادم...

دختر: اقا این گل های خشک چند هستند.؟

فکر میکنم ۱۰۰۰ تومان بود ....

دختر کادوی خود را خرید و رفت ...

....فقط چند ثانیه ....فقط کمی پول....

چرا وقت دختر ها همیشه بیشتر از ما اهمیت دارد...

ایا نه برای این که به انها بیشتر از خودمان اهمین میدهیم ؟

یا حد اقل اینطور وانمود میکنیم؟