11:14

هر چه باید اتفاق می افتد

11:14

هر چه باید اتفاق می افتد

۹۹.

یعنی باور میکنی ؟

چرا باور نکنی  ؟

چرا باور نکنی ؟

بازی نبود یه دلم میخواست یه دلم نه

که تو رو فریب بدم

که فکر نکنی بی تو هیچم

بهترش نبود ؟

فکر میکردم به یه چیزی بیارزم یعنی اینقدر کم ارزشم ؟

عیب نداره !

چندشت میشه از من .! ؟

اما من فقط و فقط یه نفر رو دوست دارم

دلت میسوزه برام ؟

نگاه . بدم میاد از اینکه کسی جز تو  منو بشناسه

بدم میاد

من یه غار میخوام

تنها ساکت

تو هم میخوای باش میخوای نباش

وقتی شادی به یاد من باش

هستی ؟

شاید میتونستم تو رو مثل یه دستمال کثیف دور بندازم

اما تو هیچوقت کثیف نبودی که برام !

رفتاری که خودتو لایقش میدونی !؟

از مرگ نمیترسم

اما از تو میترسم

تو منو ول کردی اونوقت من نگران اینم که تو به خودت صدمه میزنی یا نه !

شاید راجب من گفتی : بره به جهنم

اما من ؟

چندشت میشه ازمن ؟

اما دیگران این فکرو نمیکنن

ببین !

کی میخوای برگردی ؟ ایا چنین روزی فرا خواهد رسید ؟

و وقتی برگشتی جوابم چه خواهد بود

سوال . سوال . سوال .

همیشه ادم باید یه چیزی رو بفهمه

و من امروز دوباره فهمیدم

که بی تو هیچم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد